VOLLYBOLL

Hej på er ! Nu har vi startat en ny blogg här,men den är långt ifrån klar. Vi ska skaffa en domän och fixa lite mer med designen men vi vill gärna komma igång med bloggandet innan sommaren då vi ska fota och filma massor! Vi har så sjukt mycket planer så det är helt fullspäckat. Idag har vi spelat vollyboll med skolan och sedan tog jag en sväng på stan med emelie och hennes syster. Ville verkligen ta mig till något ställe och bada idag men har verkligen inte haft tid,jag har inte badat ute något alls det här året,iallafall inte i någon sjö. Men nu ska jag sätta igång med lite plug för att jag råkade radera alla mina arbeten som jag jobbat med i en månad. Bra jobb! Puss.
JULIA
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0