TUESDAY

hej! har varit lite seg på att blogga men det har hänt en väldigt stor grej i min familj just nu så jag har inte riktigt haft tiden och orken att tänka på något annat. Idag var jag i allafall på jobbet, vi läste igenom manuset om sommar musikalen som vi ska jobba med i sommar. Det var riktigt skönt! julia och jag satt ute i solen, åt lite frukt och bara tog det lugnt hela dagen. Dom har fått in världens smartaste sak på ica nu. Vid sallads baren så har dom nu en frukt bar också som man kan plocka lite frukt,  Jätte smidigt och bra. Nu ska jag bara ta det lite lugnt , sen blir det att åka ut till arkösund ett tag.
everything happens for a reason, even though it's hard to believe right now
vila i frid ♡
 
EVELYN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0