DÖTT SOM EN ROCKSTAR

hejsan,
sitter just nu och äter mjölk och flingor samt så läser jag ''fifty shades of grey''. exklusiv lördagskväll. Och om nu exakt en halvtimma blir jag 17. Känns rätt så skitbra. Aja just nu ska jag iallafall läsa lite mer och sen sätta på en av mina favoritfilmer ''one day''. Älskar verkligen den filmen haha.. Aja tänkte också nämna att det bara är 5 dagar kvar till bråvalla och jag är så jävla taggad nu. Känns helt jävla sjukt att jag ska få se tyler, the creator LIVE.
 
 
love
EMELIE
 
Och om ni också vill läsa ''fifty shades of grey'' finns det downlaod här - https://thepiratebay.sx/torrent/8095100/Femtio_nyanser_av_honom_-_E_L_James.epub och om ni sen är lite efterblivna öppnar man bara filen med appstore och laddar ner BookReaderLite puss (och jaa den var riktad till evelyn och linnea) :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0