FUCK YOU ANYWAY

Lite bilder ifrån helgen, vilket har varit en dögrym helg.
I Fredags satt jag ute hela eftermiddagen med linnea. Gjorde lite goda drinkar och hade det chill. Sen träffade vi upp två killkompisar förfestade lite innan vi drog på nån jävla fest. När jag kom hem dagen efter sov jag ikapp några timmar innan jag drog ut till Lindö för en sjukt skön kväll med mat, dricka och skönt pepps. Och nu idag har jag bara städat och tagit det lugnt för nu är det bara två jobbdagar kvar sen spelar ''panda da panda'' här i Norrköping och direkt efter det är det skarasommarland som gäller och därefter hinner jag bara packa om så drar jag till Ayia Napa. fullt upp alltså haha
 
pussssss
 
EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0