MY SUMMER

 
 
 
 

Hej allesammans, har varit ganska off på att blogga ett tag men ska ta tag i det igen! Min sommar har förövrigt varit helt amazing, sjukaste sommaren i hela mitt liv. Har hunnit med så himla mycket men samtidigt känns det som att sommaren har sprungit iväg. Har bland annat varit på Bråvalla, spenderat en helg ute på Martins land, en helg i Stockholm med ett skönt gäng och härliga sommarkvällar med fina vänner. Men höjdpunkten i Sommar måste helt klart vara veckan som jag Bella och Evelyn spenderade på Rhodos, två ord på för den veckan är HELT SJUKT. Festade, badade, åt på mysiga ställen alla dagar. Dock tror jag att det kommer bli mycket fetare nästa år då alla vi tjejer plus ett killgäng drar till Ayia Napa!

LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0